Aku Yang Dulu - Zaman Kanak-Kanak Yang Menyeronokkan...

9:41 AM

Memang betul kata orang..zaman kanak-kanak la zaman yang paling seronok..
aku memang tak nafikan tu..
bila duk belek2 gambar zaman kanak2, teringat balik zaman tu..
kadang2 aku tergelak sendiri..lucu..

entry ari ni aku nak share beberapa gambar zaman kanak2 aku...
yang baju merah tu aku.. sebelah aku tu abang aku... lokasi gambar di terengganu

ini gambar best..gambar ni diambil masa kitorg kat serawak.. ayahku askar.. so, bila dah kena bertugas di sana, kitorg ikut sekali la.. budak baju  merah tu abangku.. aku yang baju biru muda dan adikku, Din yang paling kecil tu..

ni gambar waktu aku tadika...umur 6 tahun..comel2 semuanya... cuba teka..yang mana satu aku?

ini la keje2 kitorg tiap petang..pergi lepak kat tepi bukit..tengok orang sondol tanah.. siap duduk atas jentolak lagi.. dari kiri : aku, achik (adik perempuanku), Na (adik perempuan bongsoku) dan Da ( sepupuku sebelah mak)

ini gambar masa kat rumah mak long kat hiliran..gambar bersama sepupu2ku...dan anak sepupu..



gambar aku tak da sini..pasal aku yang tangkap gambar..:) ini adik beradikku..

ini rumah lama kitorg la.. ni tahun 90.. waktu ni umur aku 12 tahun..

Anda Mungkin Berminat

0 comments

Visitors