Selamat Tahun Baru - Belum terlambat lagi kan?

By 12:29 AM

Belum ada lagi entry untuk tahun baru 2014 ni...
biasa la...sangat bz kat opis..
ni dah pukul 12 malam baru ada ruang nak buka blog...
so, tidak terlewat rasanya kalau aku nak ucapkan selamat tahun baru ya...

Tahun baru jer..orang duk sembang pasal azam baru...
azam baru...
azam baru...
nak berubah..
nak lebih baik..
dan..
macam2 lagi la...

aku..? kalau ditanya apa azam baru aku 2014 ni..aku tak tau nak cakap apa...
cepat rasanya masa berlalu..
hinggakan aku terlupa seketika ini tahun 2014...

bukan apa..seminggu dua ni orang duk fikir pasal tahun baru...aku duk pikir pasal projek..
projek booking system yang masih belum siap...
boss dah push suruh siapkan..
adeh..pening kepala...
balik rumah otak duk fikir pasal sistem..sistem..koding..koding..
berpinau mata duk tengok laptop...
sangat berbeze dengan kerja lama aku...
lagi stress kali ni...

ok la dah ngantuk...nak tidur..
lain kali la sambung...

wassalam....

You Might Also Like

0 comments