Apasal Hari Ni Ekk... Semua Lambat..

12:23 PM

Apasal hari ni..
Masa aku nak siapkan kerja la..
ada pulak meeting...
lama pula tu meeting...
penat nunggu..
tak juga habis...

Apasal hari ni..
pergi pejabat pos...
ada sorang minah tu..
lama betul kat kaunter...
sampaikan orang belakang bengang menunggu...
yang jaga kaunter pula sorang jer...
sampai2 jer aku kat kaunter..baru la 2 orang lagi penjaga kaunter sampai..
alahai...

Apasal hari ni yer..
pergi ATM nak cucuk duit..
ada sorang mamat tu..lama jer duk kat ATM..
entah apa dia buat...
orang bukan ramai pun...
penat aku nunggu...
maklum la gaji hari ni...

Apasal hari ni...
nuggu lif punya lama..
aku kat tingkat 2 nak naik tingkat 5...
sebaik lif datang ambik org tingkat 1...
lama pula beku kat tingkat 1..
lama aku nunggu... tak juga naik...
penat nuggu...

Apasal hari ni...
Erm..aku ada wat salah ke hari ni..?
Aku ada sakitkan hati orang ke hari ni?
entah la..
agaknya Allah nak uji aku ni...
sabar jer la.. muhasabah diri lagi baik...
moga2 dipermudahkan... 
In Shaa Allah...

Anda Mungkin Berminat

2 comments

  1. sistem kenderaan tak siap2 lagi.sy tunggu sistem tu..:-w

    ReplyDelete
  2. ada da...mmg la tak siap lagi...byk keje kat sini...

    ReplyDelete

Visitors