Kenapa Ayah Tak Nak Beli Pau?

By 1:43 PM

"Kenapa ayah tak nak beli pau?"...

pagi-pagi lagi sebelum subuh dah kedengaran suara anak aku minta pau...
"baru pukul 5 pagi dik..kedai pau belum buka lagi..tunggu la lepas subuh nanti.."
"ayah ni..beli la pau.." balas azfar..
"yer la..nanti ayah beli pau banyak.."

Selepas solat subuh di surau berhampiran rumahku..
terus la gi beli sarapan pau...

sampai jer rumah... 

azhar azfar dan tunggu kat muka pintu...
"kenapa ayah tak nak beli pau? abang suka pau.." azhar pula merungut..
"ni haa..ayah da beli...ayah beli 10 lagi..."
"yeeee..."

ni dia pau kacang merah kegemaran Azhar dan Azfar...

suka betul aku lihat gelagat dorang berdua ni...
suka betul dorang dengan pau kacang merah...

biasanya mama yang buat pau..
tapi mama bz pasal nak prepair hal vivi phd dia tu...
tak per..nanti mama buat banyak-banyak k...

You Might Also Like

0 comments