Kenangan Manis di Pantai Kuala Abang (Terengganu) 2014

By 5:43 PM

Sudah menjadi kebiasaan bagi aku dan family...
balik ganu jer mesti lepak kat pantai...
yang bestnya...bukan jer lepak...
siap mandi manda lagi...

Nak promote sikit Pantai Kuala Abang ni...
kalau korang 'pic nic' kat pantai ni...memang best..
airnya cetek..sesuai la kalau bawa anak2...
view pun sangat cantik...
memang puas la kalau mandi kat situ...

tak nak sembang banyak la..jom tengok gambar...








































Best kan? So, korang kena singgah la bila datang ganu....

You Might Also Like

2 comments

  1. Masa kami pegi air tak tinggi camni...syoknyaaa...nak pegi lagi lah...time raya orang ramai x kat sini eh? Raya tahun ni kat kelantan :D

    ReplyDelete
  2. mmg best la...tiap kali balik kg mmg singgah...kalau gi pagi..air naik masa tu...tengahari air dah surut sikit.. tak best sangat.

    ReplyDelete