Jom Sarapan di Cafe 5 Masjid Puncak Alam

By 10:13 PM

Alhamdulillah, hari ini masih cuti bawa isteri dan azhar azfar pergi sarapan di Cafe Masjid Puncak Alam. First time aku sarapan kat situ. Makanan pula boleh tahan.

cafe 5 masjid puncak alam

cafe 5 masjid puncak alam
Inilah Cafe 5 Masjid Puncak Alam

Kitorang Azhar makan nasi lemak, Azfar makan roti canai, aku dan isteri makan roti sardin. Harga roti canai satu RM1.50, roti sardin pula rm3.50. sedap, boleh tahan.roti sardin saiznya besar gak la.

cafe 5 masjid puncak alam
Pilih menu

cafe 5 masjid puncak alam
Azfar order sendiri roti canai

Suasana tenang, tak la macam kedai mamak kan..hingar bingar..maklumlah cafe dalam kawasan masjid. Cafe ni best.. siap ada tempat sofa, leh santai-santai lepas makan. rak buku pun ada, tu..kat belakang Azfar...

cafe 5 masjid puncak alam
Azhar sarapan nasi lemak

cafe 5 masjid puncak alam
Azfar makan roti kosong jer.. dia tak nak roti sardin.. ada bawang katanya. Azfar tak suka makan bawang.

Roti Sardin cafe 5 masjid puncak alam
Roti Sardin, agar besar saiznya harga pula murah..hanya rm3.50

cafe 5 masjid puncak alam

cafe 5 masjid puncak alam

cafe 5 masjid puncak alam

cafe 5 masjid puncak alam
Santai kan tempat ni?.. Azhar Azfar pun asyik lari sana lari sini..meniarap la..guling2 la.. huh..

Kepada yang belum pernah sampai ke Cafe 5 ni, boleh la singgah ya.. bawa family sekali sarapan.

You Might Also Like

0 comments